SHAKE – wraca!
15–16 października festiwal sztuki cyfrowej SHAKE powróci do Krakowskiego Parku Technologicznego.
Organizatorzy kontynuują cykl dyskusji o sztuce cyfrowej i designie, w tym roku dedykują go zarówno osobom, które dopiero rozpoczynają przygodę z branżą jak i działającym na rynku profesjonalistom. Prelekcje eksperckie i warsztaty skierowane są do studentów i studentek kierunków artystycznych, mający w planach rozpoczęcie pracy w studiach projektowych, postprodukcyjnych lub gamedev. SHAKE integruje również małopolską scenę graficzną i tworzy przestrzeń na wymianę doświadczeń aktywnych już zawodowo projektantów i artystów.
Jakie tematy wchodzą w skład programu?
W tym roku w programie znajdą się tematy związane z grafiką 3d, efektami specjalnymi do gier i reklam, brandingiem i immersyjnymi wizualizacjami muzyki.
– SHAKE to świetna okazja, żeby porozmawiać o tym, z czym wiąże się praca w zawodzie. Pokazujemy, jak działają najlepsi profesjonaliści w kraju i poznajemy ich sposoby na tworzenie na najwyższym poziomie. Rozmawiamy o tym, jakich błędów nie popełniać i czego unikać w pracy przy najbardziej wymagających zleceniach. Dzięki wymianie doświadczeń, a także budowaniu sieci kontaktów pomagamy poszerzać horyzonty początkującym. Wszystko po to, żeby praca artystyczna i projektowa była jeszcze przyjemniejsza i bardziej inspirująca – podsumowuje Wojciech Magierski, kurator festiwalu.
W związku z tym organizatorzy zaplanowali możliwość skonsultowania portfolio ze specjalistami z branży m.in. w tematach dotyczących character designu, storyboardów, 3D, projektowania graficznego i grafiki warsztatowej.
SHAKE to także cykl wystaw: „Nikt nie mówił, że będzie lekko – the sequel” ilustratora Michała Dziekana, „W oderwaniu od rzeczywistości” Malaria Art, oraz live painting – na pograniczu graffiti, street artu i projektowania graficznego, który poprowadzi Artur Stec. Do dyspozycji uczestników zostaną oddane stanowiska modelowania i renderowania 3D, obecny ze swoim stoiskiem będzie także producent tabletów graficznych WACOM.
Częścią wydarzenia jest także panel Q&A i after party w krakowskim klubie HEVRE.
LINE-UP
15 października
9.00 Otwarcie festiwalu
WARSZTATY
9.00 – 12.30 ZBRUSH TIPS & TRICKS M4G Seminars (Tomek Strzałkowski)
9.00 – 12.30 EXPLORING HOUDINI M4G Seminars (Wojtek Magierski)
PORTFOLIO REVIEW
10.00–12.30 Adrianna Głowacka – Concept and Storyboard Artist & Illustrator @ Platige Image, Space of Ad
Piotr Budzisz – Art Director @ Meteora Agency
PRELEKCJE
13.00 Mirek Gołofit: Rzeźba – ZBrush, druk 3d i wielkie formaty
14.00 food truck & chill
15.00 Kamila Staszczyszyn (MELT): Muzyka interpretowana siłą immersji
16.30 Michał Misiński (Juice): Różne definicje ego
19.00 sesja Q&A z prelegentami i afterparty w HEVRE
LINE-UP
16 października
WARSZTATY
10.00–11.30 Warsztat projektowania marki z Balsamstudio (Krzysztof Kozak)
PORTFOLIO REVIEW
10.00–12.30 Andrzej Sykut – 3D Artist, Light Lead @ Juice
Krystian Dulnik – 3D Artist, CG Supervisor @ Juice
Jarek Kubicki – Art Director @ VMLY&R
PRELEKCJE
13.00 Dominik Banasik & Łukasz Szymański (Millarc): Casting light on VFX
14.00 food truck & chill
15.00 Jakub Krzyżak (Digital Dragons Academy) – Environment od A do Z